Archives آگوست 2024

یکی از زیباترین سواحل دنیا در شهر آنتالیا قرار گرفته ‌است. تفریحات آبی متعدد، طبیعت تماشایی، آب زلال و تمیز و خدمات خوب هتل های آن از دلایل شهرت این منطقه می باشد.

ادامه مطلب

میدان سرخ نقطه مرکزی شهر مسکو به حساب می‌آید. چرا که طراحی و معماری شهری به صورت دایره و حول مرکز یک نقطه گسترش یافته که همین میدان است. میدان سرخ محل برگزاری مراسمات ملی و فرهنگی روسها و به عنوان یک سایت میراث جهانی از طرف یونسکو به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب

در سریلانکا و ویتنام روشی عجیب برای صید ماهی مرسوم است که بومیان نسل به نسل از پدرانشان یاد گرفته و به ارث برده‌اند. این نوع صید بسیار جالب و دیدنی است و منظره زیبایی نیز در میان آب در طلوع و یا غروب خورشید ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب

یونان کشوری تاریخی شامل جزائر و شبه جزائری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه‌جزیره بالکان است. یونان ۶۰۰۰ جزیره دارد که تنها ۲۲۷ مورد آن دارای سکنه بوده و با کشورهای ترکیه، آلبانی، مقدونیه و بلغارستان همسایه است.

ادامه مطلب

امـروزه در اغلب فـرودگاه های پیشرفته دنیـا، اگر چمدانـی در پرواز گم شـود، در بیشتر مواقـع طی ۲۴ سـاعت اول، پیـدا و به صاحبانشـان بازگردانـده می شوند.

ادامه مطلب

حیوان خانگی یا پت را چطور میتوان با خود یا بدون نفر از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داد.
در این پست میخواهیم بدانیم چطور حیوان خانگی مون رو به سفر ببریم . در ادامه بحث با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

اگر به استانبول سفر کرده باشید حتما با شنیدن نام فرودگاه استانبول این سوال به ذهن تان خطور کرده که صابیحا گوکجن چه کسی بوده و چه ارتباطی بین نام احتمالا یک خانم با یکی از بزرگترین فرودگاههای جهان وجود دارد. در ادامه با وجه تسمیه این نام گذاری آشنا میشویم.

ادامه مطلب

اگر بخواهید به یکی از جذاب‌ترین و زیباترین جزایر کره زمین سفر کنید، کدام جزیره را انتخاب می‌کنید؟ احتمالا جوابهای بیشماری برای این سوال با توجه به ملیت ، تجربه ، سن و …. وجود دارد. مالدیو یک گزینه پرتکرار در جواب سوال ما میباشد. اما چرا ؟؟

ادامه مطلب